Trivs i Göteborg, men saknar alla underbara människor i Norr!!

Nu är jag i Göteborg och har bott här i en vecka redan=)
Det bara flyter på för mig!! Har fått jobb, trivs hur bra som helst i lägenheten, träffar kompisar och festar lite:P
I Skellefteå festar man mycket om man festar 1-2 dagar i veckan, men här i Göteborg är det konstigt om man sitter hemma en onsdag:P haha
Nu sitter jag och Liss hemma hos Petra (Liss moster) och ska bli bjudna på middag=) Gott som bara den:P Kyckling!! Ni ska känna den underbara doften här!!=) Petra du e en ängel som bjuder oss på mat!! TUSEN TACK!!
Nu får man se fram emot en till överraskning, dels maten, men också att min lillasyster Petra kommer ner och ska bo hos mig och liss torsdag-måndag!!:D Hoppas hon ska trivas!!=)

Nä nu ska vi smaka den goda kycklingen som doftar underbart!!=)

Ha de underbart till nästa gång jag skriver!!
(skriver inte så ofta eftersom vi inte har internet hemma i lägenheten...)

Saknar er alla där uppe i skellefteå och hoppas att vi kan höra av varandra via sms & telefon!!:D

pussåkram på er alla!! love ya!!(L)
elin andersson
2009-09-24 @ 10:37:21
URL: http://eliinandersssen.blogg.se/

Saknar dig! :*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maria

Jag är en Norrlänning på 24 år som bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo! Jobbar som frisör och älskar att umgås med min fina familj och underbara vänner!

RSS 2.0