Vår lilla bebis, äntligen!!

Nu är det ett ganska bra tag sedan jag skrev igen, men jag kan säga att jag har velat skriva på bloggen ett tag, men det är bara en sak jag har velat skriva om & de e vårat lilla mirakel som växer och blir större i magen på mig, men eftersom vi inte gick ut med det officiellt förän förra veckan så har jag inte kunnat/viljat skriva något här på bloggen heller... Men nu äntligen kan jag skriva om absolut vad jag vill!!
 
Ett barn är ju de finaste och mest fantastiska som finns och nu är det äntligen vi som får gå och vänta, längta och känna den underbara känslan och spänningen som väntar till hösten!! 
Samtidigt som jag tror mig veta vad som väntar oss i september, tror jag inte att jag kan föreställa mig vad som faktiskt väntar.. Jag är nu i v.22 & att känna barnet röra sig i magen, sparka och vrida på sig, det är då man verkligen känner att det här händer oss, vi ska bli föräldrar!! En helt otrolig känsla!!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maria

Jag är en Norrlänning på 24 år som bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo! Jobbar som frisör och älskar att umgås med min fina familj och underbara vänner!

RSS 2.0