Tillbakablick

Måste säga att jag är så tacksam för min familj som jag och Daniel fått spendera hela jul & nyår tillsammans med, fina julklappar & för mig presenter också! Så stolt och tacksam för den familj jag har! 

Att fått träffa fina vänner och bara njuta och må tillsammans med er är också någonting jag njuter av!! Jennie och Malin, er har jag verkligen längtat efter att få träffa och umgås med, och det kunde inte varit bättre! Och så kul vi hade!! Får ses snart igen, kanske i Göteborg?!!;) 

Är så otroligt stolt över min syster också som jag tyvärr inte fått träffa så mycket som jag önskat, men som fått jobba mycket både dag & nätter under jul & nyår! Så kul att du kommit igång & trivs så bra på jobbet som du gör! Så glad för din skull!!

Mamma & Pappa, tack för att
Vi får bo hos er och för allt ni gör för oss!! Så tacksam för att vi får komma upp & har den möjligheten när vi bor här nere! Varje resa upp till er är så värdefull för oss! Älskar er!

Å sist men inte minst, härliga släkten! Mormor, farmor, farfar, kusiner och tremeningar! Så underbart att få träffa er i olika sammanhang! Bl.a. Julafton, Lilla julafton, mysiga middagar, nyårsfirande & mysiga fikastunder! Tack för allt!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maria

Jag är en Norrlänning på 24 år som bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo! Jobbar som frisör och älskar att umgås med min fina familj och underbara vänner!

RSS 2.0