Mysiga 2:a advent

Att vakna 2:a advent och titta ut genom fönstret och se snön som faller ner och bildar ett vitt täcke på marken är helt underbart! Då njuter jag verkligen!! Så fick jag vakna igår & då känner jag verkligen att nu är julen här!!
Det blev en riktigt mysig och avslappnande söndag hemma. Jag och Daniel lämnade inte lägenheten på hela dagen och hade lite egen tid. Jag på mitt håll och han på sitt, plus att det blev filmmys i soffan med popcorn på kvällen! Passade på att pyssla lite och fixa mina naglar, ta en kopp kaffe och bara njuta av att vara!

Hoppas ni också hade en lika fin och mysig 2:a advent!! Kram på er alla!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maria

Jag är en Norrlänning på 24 år som bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo! Jobbar som frisör och älskar att umgås med min fina familj och underbara vänner!

RSS 2.0