Lördags shopping

Lite shoppingmys på stan blev det idag! 
Gick på stan med min kollega Sofia och vi åkte till en mysig butik i Majorna, änglar Shopen, som har mycket mysiga saker, allt från fina smycken till inredningsdekor och mycket mer! Köpte ett par fina nickelfria örhängen, två handdukshållare till gäst toan & en superfin reflex av en uggla som jag ÄLSKAR!! Var bara tvungen att köpa den!!! Så nu syns man när man är ute och går. Hoppas ni också haft en fin och mysig lördag! Nu blir det julmiddag med jobbet. Trevlig helg till er alla!! 


MammaKarin
2013-12-08 @ 16:55:24

Så fint reflex :)

Svar: Tack mamma!! Jag älskar den❤️
Maria Johansson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maria

Jag är en Norrlänning på 24 år som bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo! Jobbar som frisör och älskar att umgås med min fina familj och underbara vänner!

RSS 2.0